Logo SR Alpha 2017

Opinie w internecie nie kłamały – sam musiałem sprawdzić

More
11 hours 34 minutes ago #16282 by klarikafoolish
Przyznaję bez bicia – jestem jednym z tych ludzi, którzy przed zakupem tostera czytają sto recenzji. A co dopiero przed wejściem do kasyna online. Z wykształcenia jestem informatykiem, z zawodu administratorem sieci w jednej z poznańskich firm. Do wszystkiego podchodzę analitycznie, z dystansem i lekką dozą nieufności. Kiedy więc znajomy w robocie rzucił hasło, że „fajnie się tam gra i wypłacają bez problemu”, moją pierwszą reakcją nie była ciekawość, tylko potrzeba weryfikacji. Usiadłem wieczorem, otworzyłem laptopa i zacząłem grzebać. I to grzebanie zaprowadziło mnie dalej, niż się spodziewałem.

Spędziłem dobrą godzinę na czytaniu różnych forów, komentarzy, artykułów. Szukałem opinii prawdziwych ludzi – nie tych sponsorowanych, nie tych pisanych botów. Chciałem wiedzieć, czy warto, czy nie warto, czy ktoś miał problemy, czy wszystko gra. I tak, przewijając stronę za stroną, coraz częściej trafiałem na wzmianki o jednej konkretnej platformie. Ludzie pisali różnie – ale przeważały głosy pozytywne. Ktoś chwalił szybkie wypłaty, ktoś inny różnorodność gier, jeszcze inny prostotę logowania. Po tej godzinie czułem się jakbym przeczytał całą encyklopedię hazardową. Te wszystkie vavada opinie składały się w spójny obraz – miejsce godne uwagi, ale z zachowaniem zdrowego rozsądku.

Postanowiłem sprawdzić na własnej skórze. Nie dlatego, że chciałem się wzbogacić. Po prostu – z czysto zawodowej ciekawości – chciałem zobaczyć, jak działa interfejs, jak szybko ładują się gry, czy przypadkiem nie ma ukrytych haczyków w regulaminie. Zarejestrowałem się, potwierdziłem konto. Całość zajęła mi może pięć minut. Nie wpłacałem od razu pieniędzy – najpierw przejrzałem dostępne automaty, sprawdziłem listę dostawców, RTP poszczególnych gier. Jako informatyk doceniłem przejrzystość i to, że wszystko było podane wprost, bez udawania.