- Thank you received: 1
- Home
- Forum
- Customer Zone (hidden)
- BugTracker (SolidRocks for 3dsMax)
- Bij honderden spellen wil ik niet willekeurig scrollen
- Forum
- Customer Zone (hidden)
Bij honderden spellen wil ik niet willekeurig scrollen
4 hours 26 minutes ago #17520
by soumitss
Bij honderden spellen wil ik niet willekeurig scrollen was created by soumitss
Goedemorgen forumleden. Bij honderden spellen wil ik niet willekeurig scrollen, maar filteren op provider, speltype en inzet. Zijn er aparte rubrieken voor nieuwe slots, populaire klassiekers, roulette, blackjack en poker? Kan ik de spelregels, uitbetalingstabel, RTP en volatiliteit eerst in demo bekijken? Verder wil ik weten of favorieten en spelgeschiedenis op mobiel blijven staan en wat ik moet doen wanneer de verbinding direct na het bevestigen van een inzet wegvalt.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
4 hours 21 minutes ago #17523
by hydrogenn
Replied by hydrogenn on topic Bij honderden spellen wil ik niet willekeurig scrollen
Welkom. Het spellenoverzicht staat op
vulkan-russkiy.net/spellen
en volgt vermoedelijk de indeling van de andere lokale Vulkan-pagina's: nieuwe titels, populaire spellen, slots en tafelspellen. Op de bereikbare zustersites staan Book of Ra, Fruit Cocktail, Lucky Lady's Charm, Crazy Monkey en meerdere varianten van roulette, blackjack en poker. Veel slots hebben een demo zonder storting; live- en tafelspellen kunnen een echt saldo vereisen. Open in elk spel de helpfunctie voor RTP, volatiliteit, winlijnen, uitbetalingstabel en maximale inzet. Favorieten en geschiedenis worden meestal pas na inloggen opgeslagen en synchronisatie hangt af van de huidige accountversie. Valt de verbinding weg, bevestig dezelfde inzet dan niet opnieuw.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Forum
- Customer Zone (hidden)
Time to create page: 0.106 seconds